2012. május 20.

Watt Fekete - Új doboz


A Watt energiaital család új díjaznál támad

A legszembetűnőbb újítás a megjelenés. Bár, az eddigi termék fotók alapján amit a netten láthatunk, mindenhol a  dobozt matt felülettel ábrázolták. Sajna ez nem igaz. Fényes a felület, ahogy az elődök is.  Ennek ellenére a minimál stílus nagyon megfogott.

Történt e változás magában az italban? Szerintem igen. Ahogy korábban már itt, a blog oldalán írtam a Watt 18 bejegyzésnél, én savanykás utóízt éreztem. Most az új doboz megjelenésével ezt már nem (vagy legalábbis nem olyan erősen mint korábban) tapasztaltam. Sőt, kellemesen lágynak érzem. Természetesen minden más maradt az eredeti.
Remélem, hogy ez nem csak erre az egy dobozra igaz.

Az általános kategóriából az ajánlottba lép át :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése