2012. szeptember 17.

Hungarian Energy Drink


Ezt az energiaitalt egy Magyar férfi azért kezdte el gyártani, hogy a belőle befolyt pénzt jótékonyságra fordítsa. 

Ezzel nem is vitatkozik senki, de az energiaitalt megkóstolva nekem az a véleményem, hogy változtatni kellene a minőségen mert ez így nem lesz egy siker termék. Ha nem veszik, nem lesz pénz... 

Márpedig a dobozban lévő energiaital minősége kifogásolható. Kibontás után a dobozra ráírt tutti-frutti illat fogadott. Sajnos már illatában éreztem, hogy nem a kellemesen édes ital lapul benne. Az első kortyok alátámasztották ezt az érzésem. Egy erősen savas ital fogadott, melynek valamilyen furcsa utóíze van. Azt kell mondjam inkább csak gyűjtőknek ajánlott. Sajnos amit képviselni szeretne, azt minőségben - még - nem éri el.

2 megjegyzés:

  1. Sztem hasonlítsátok össze a BigDose Energy-vel ha tudtok helyet ahol kapni,mert gyártónak (vagy forgalmazónak) a BigDose gyártója van megadva, és így lehet a tartalom is ugyanaz :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az oldalon megtalálható a BigDose energiaital tesztje is, és közel sem hasonlít a két ital egymáshoz. Sajnos mástól is ehhez hasonló véleményt halottam vissza. Megkóstolva nekem is rögtön feltűnt miért :)

      Törlés