2013. február 24.

Energeták Energy Drink


Ismételten egy Szlovák energiaitalt köszönthetünk a teszt padon. Kibontás után kellemesen édes tutti-frutti illatt fogadott. Az íze jelentősen erősebb, mint azt megszoktuk. A korty első felében nagyon erősen érezhető az ízesítés, amit egy kicsi, de jól érezhető savas hatás követ. Szénsav mennyisége sok. Színét tekintve a megszokott sárga, koffein tartalma pedig 32mg/100ml. Kicsit meglepődtem az első kortyoknál, de kijelenthetem hogy jó ital. Doboz megjelenése nálam 8 pont lenne, ha így értékelném őket. Nem azért mert annyira extra vagány, hanem azért mert jól néz ki a logó rajta :)

3 megjegyzés:

  1. Én is hozattam Szlovákiából kb. 50 darab teli italt, de sajnos ilyet sehol nem láttak. A kérdésem az lenne, hogy melyik üzletekben lehet hozzájutni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom megmondani. Ezt az energiaitalt egy gyűjtő társsal cseréltem. Csak ennyit tudok az italról

      Törlés