2013. május 7.

Ten Strike - Dark


A Ten Strike - Dark egy alkoholos energiaital. Egész pontosan egy vörös bor és tutti-frutti energiaital keverékéből született ital. Az italt Lengyelországban vásárolta egy ismerős. A dobozon viszonylag nagy betűvel, de mindenképpen jól olvasható a 6% alkohol tartalomra figyelmeztető felírat. Ha ezt esetleg valaki nem venné észre, elég feltűnő még a doboz tetején végig húzódó zárjegy :) 

Ahogy fentebb írtam vörösbor az alapja. Ennek megfelelően az ital színe is pirosas-vörös. Koffein tartalma 32mg/100ml. Szerintem egy party koktélnak szánták, de talán jobb lenne ha több energiaital, és kevesebb alkohol lenne benne. Fél dobozzal tudtam meginni többel nem. Végig érezhető a bor erős alkoholos íze. Ezt csak a korty lenyeltével töri meg a tutti-frutti aroma. Ami még érdekes, hogy nem az a "kibontom, felhörpintem" kategória. Sokkal inkább kiöntőm egy pohárba, és szépen elkortyolgatom. De ennek köszönhetően rohamosan veszít szénsavasságából. Jah igen, kifelejtettem, hogy szénsavas ital :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése