2013. november 7.

Monster Java - Loca Moca


Az energiaitalt a British Store üzletében vásároltuk. 

Megjelenés:
A Monster Java energiaitalok különleges doboz festést kapnak. A Java italokon belül egyesek nagyon hasonlítanak egymásra, de van teljesen eltérő (Irish Blend) is. Ahogy a fenti képen látható a Loca Moca egy középbarna színű fa mintázatot kapott. A elölről a már jól ismert sablon szerint a márkajelzés a logó. A doboz hátulján a tájékoztató szöveg és a tápértéktáblázat található. Utóbbi  kellemes sötétebb vanília színt kapott. Jól passzol a doboz barna színéhez. A doboz teteje réz színű, míg a bontó fül fekete.

Ízlelés:
Kibontás után meglepetésemre az X-presso Hammer  italra emlékeztető illat fogadott. Az italba belekóstolva talán már nem is kellett volna meglepődnöm. Kevesebb a kávé aroma, kevesebb a cukor és több a tej (vagy tejféle származék) a Loca Mocában a Hammerhez képest. Mintha az X-Presso Hammer-t "felhígították" volna. Nem rossz ital. Kellemesen üdítő hatású, de inkább mint egy tejeskávé és nem mint egy kávés energiaital. Úgy elfogyasztottam, hogy észre se vettem.


Átlagos tápérték 1db dobozban:
                                      
  • Kalória:                    220kcal
  • Koleszterin:                15mg
  • Szénhidrát:                 36g
  • ebből Cukor:              35g
  • Koffein:                    188mg
Nem rossz ital, de én egy picit többet vártam tőle. Ennek ellenére szerintem érdemes kipróbálnia mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése